"איך האיש הזה חי עם עצמו באותו בית?"

    צבי הדס | צילום: יח''צ 1 Comment on "איך האיש הזה חי עם עצמו באותו בית?"
    23:05
    04.05.24
    קובי פינקלר No Comments on פרטים חדשים על חוליית חמאס שחוסלה סמוך לטול כרם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    גדעון לוי מ'הארץ' רגיל לחולל סערות אבל הפעם הוא מתח את הגבול.

    במאמר שפרסם אמש בעיתון לאנשים חושבים הוא 'נכנס' בטייסי חיל האוויר שפועלים ברחבי רצועת עזה תחת הכותרת 'הרעים לטיס'.

    "הם הרהוטים, המצוחצחים, המבריקים והמשכילים בחיילים. הם לומדים באוניברסיטאות הכי טובות, באים מהבתים הכי טובים, מהתיכונים הכי הכי; במשך שנים הם מוכשרים לתפקידם, אלקטרוניקה ואוויוניקה, אסטרטגיה וטקטיקה, וכמובן טיס. הם מיטב הנוער הישראלי, שנועד לגדולות. הם באמת הכי הכי, אחי — הם הטובים לטיס, הטייסים הכי טובים, והם עושים עכשיו את המעשים הכי רעים, הכי אכזריים והכי מתועבים.

    הם יושבים בקוק־פיט ולוחצים על כפתורים וג'וי־סטיקים, משחק מלחמה. גוזרי חיים ומוות, ממקומם הרם בשמים הם רואים רק נקודות שחורות מתרוצצות בבהלה, נסות על נפשן, אולי גם כאלה שמניפים ידיים באימה נוראה מהגגות; החץ השחור מתכוון למטרה, וכבר מיתמרת פטריית עשן שחורה — פוף, רעד קל בכנף, פגיעה 'טובה', וכבר הם בגיחה הבאה.

    הם מעולם לא ראו מולם מטוס אויב — קרב האוויר האחרון של החיל התרחש לפני שמרביתם נולדו. מעולם גם לא ראו מקרוב את הלבן בעיניים ואת האדום בדם קורבנותיהם. הם גיבורים על חלשים, הכי חלשים, חסרי הישע שאין להם לא חיל אוויר ולא הגנה אווירית, בקושי עפיפון. והם נחשבים ה־גיבורים, גברים־גברים, שיגיעו רחוק גם בחייהם האזרחיים. יתחתנו עם הטובות לטייסים, יגורו ביישוב קהילתי, קברניטים באל על, היי־טקיסטים או אנשי עסקים, יצביעו ליאיר לפיד ולמרצ, ויגדלו את ילדיהם להיות אזרחים מהוגנים.

    הם כבר הרגו כ–200 בני אדם ופצעו כאלף, רובם אזרחים. שלשום בלילה הרגו את 18 בני משפחת אל־באטש. 'היעד' היה מפקד משטרת עזה, תייסיר אל־באטש, והתוצאה הייתה 21 הרוגים, בהם 18 בני משפחתו, כולל שישה ילדים וארבע נשים. משפחה שנכחדה. הייתי רוצה לפגוש את הטייס או מפעיל המל"ט שלחץ על כפתור המוות. איך אתה ישן בלילה, הטייס? האם ראית את תמונות ההרג וההרס שזרעת — בטלוויזיה, ולא רק דרך הכוונת? האם ראית את הגופות המרוטשות, הפצועים המדממים, הילדים המבוהלים, הנשים המבועתות וההרס הנורא שזרעת ממטוסך המשוכלל? הכול מעשה ידיך, טוב־לטיס שכמותך".

    התגובות למאמרו של לוי לא מפסיקות. באשקלון התפרץ לעברו עובר אורח בעת שלוי התראיין בתקשורת וכינה אותו 'בוגד'.

    איש היח"צ המפורסם רני רהב כתב לו כך: גדעון יקר, אני אוהב אותך באופן אישי ואני חושב שחשוב שיש אדם כמוך בינינו. חשוב שמישהו ירים זעקה מעת לעת. אתה אדם נאור ובאמת מאמין שהעולם יכול לחיות בשלום אבל גדעון יקר מאוד, באמת יקר, הפעם טעית ובגדול! טייסינו הם מלח הארץ, האנשים הטובים האנשים שבזכותם לא נכניס כוחות רגליים לעזה ונקבל 300 חיילים בארונות.

    גדעון אין ברירה הפעם באמת אנו הצודקים, הפעם באמת הגיע הזמן שתושבי עזה יצאו לרחובות גם אם הם מסכנים את חייהם. אנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו להפוך את ישראל לבוסניה והכל בגלל אנשים קיצוניים שגרים בעזה! נראה אותך יוצא לעזה בעצמך לנסות לעשות משהו עם חיות האדם האלה! שנינו יודעים הרי שחי לא תחזור משם ואני הראשון שאצטער על כך וזאת משום שאני באמת אוהב אותך ובטוח שאתה מתכוון לטוב, אבל גדעון הפעם זה הילדים שלך ושלי, הפעם זה הילדים של כולנו.

    הפעם הם בכוחות ענק של טילים שמתקיפים אותנו והפעם אין ברירה. כל תושבי עזה שרוצים לקבל הגנה מוזמנים לעבור את הגבול על מנת שלא נפחד מבית הדין לפשעי מלחמה ונוכל לחסל את הרוצחים המתועבים האלה! גדעון הפעם אין ברירה!!! אנא תוריד את היד מגיבורי ישראל, מלח הארץ, טייסי חיל האוויר טהורי הלב והנשמה. הם מצילי החיים של עם ישראל! אנא גדעון תתנצל בפניהם, מגיע להם שתעשה את זה וזאת משום שאני מכיר אותך, אתה אדם טוב. אנא גדעון בשם הילדים שלנו כי אין לנו ארץ אחרת.

    נ.ב
    גדעון הייתי מצפה ממך לא לכתוב מאמר זה בשעת מלחמה כשכל מדינתנו מותקפת. הייתי מצפה ממך לגנות באותה חריפות את חיות האדם ששולחים מאות טילים על ישראל.

    גם איש התקשורת המפורסם אלי יצפאן אמר בראיון לשרון גל שהובא בגלובס: "ראית את אירופה? הם כבר התעוררו. האנגלים, הזבאלות האלה, אין להם מה לעשות, הם ישר מפגינים נגדנו. לא משנה מה, יש הפגנות ביום ראשון. האנגלים, הדרקעס האלה, מפגינים נגדנו. אותו דבר הצרפתים, ואותו דבר בכל מקום באירופה.

    ומה קורה? אנחנו מתחילים להכות על חטא. אנחנו מתחילים להגיד: אולי אנחנו לא בסדר? תסתכל על הפרשנים ב-24 שעות האחרונות. אנחנו מפרשנים את בית הדין בהאג, אם אנחנו כן עושים דברים נכון או לא עושים דברים נכון – תסביר לי את התופעה המפגרת הזו…

    "גדעון לוי כותב 'הרעים לטיס', איך הוא שורד את עצמו האיש הזה? איך האיש הזה חי עם עצמו באותו בית? החבר'ה שלנו נלחמים שם, הטייסים שלנו עושים הכול כדי לא לפגוע באזרחים… הם הפילו לעצמם עמוד חשמל, המפגרים האלה. זה עם שיורה על עצמו. ההוא (פוטין) נכנס להם לאוקראינה, לקח להם עיר שלמה, העולם עומד בשוק – לא עושה כלום".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      חולה נפש!! זה האופציה היחידה לדון לכף זכות יהודי שכזה….!!!!